Contact: 0369 10 10 10

Smart city | Smart village

Platforma integrată StartManager

Platformă smart city

Evoluție și revoluție în administrația publică din România prin tehnologie

accesibilitate

cetățeanul și funcționarul public au acces la o suită de module online

digitalizare

digitalizare proceduri interne instituție publică

debirocratizare

realizarea de operațiuni online, depunere/ridicare documente

transparență

acces la informații online, securitatea datelor procesate

De ce să alegi soluția CityManager?

Pentru că tehnologia din ziua de azi face totul mult mai simplu, mai rapid și mai accesibil pentru cetățeni și administrația publică.

Am pornit de la dezvoltarea unui Modul de Registratură electronică și am ajuns în prezent la peste 60 de module integrate într-o singură platformă smart city.  În spatele ideii CityManager se află peste 20 de ani de colaborare cu administrația publică locală și dorința de a simplifica și revoluționa sistemul administrativ public prin tehnologie.

  • mai puține cozi la ghișee
  • mai puțini factori de stres
  • reducerea birocrației
  • creșterea transparenței
  • dezvoltare
  • calitate servicii publice
  • optimizare proceduri
  • reducere costuri
  • progres
  • inovație
  • suport tehnic

Mobile App

Exemplu

de bună practică

Oferim DEMO și diverse posibilități de achiziție

Pachete Start, Basic sau Premium

Găzduire server local sau CLOUD

Securitatea datelor GDPR compliance

Consultanță smart city

Suport tehnic de specialitate

Solicită DEMO live sau contactează consultanții noștri în soluții smart city și sisteme integrate

0369 1010101

clienti citymanager

Alege varianta potrivită nevoilor tale!

Pachete CityManager

BASIC

STANDARD

PREMIUM

Vezi exemple de bune practici mai jos