0369 10 10 10 office@tntcomputers.ro

Asistență Socială

Misiunea instituției publice este de a asigura un sistem de asistență socială care să corespundă nevoilor comunității.

Pentru a realiza acest lucru, venim în sprijinul autorităților publice cu o aplicație software care să ofere securitatea socială corespunzătoare și să sprijine funcționarul public în desfășurarea activității specifice.

Softul Asistență Socială acoperă nevoile responsabililor privind asistența socială din cadrul unei instituții publice.

Aplicația a fost dezvoltată pentru întocmirea, elaborarea, raportarea și evidența electronică (online) a dosarelor pentru VMG (venit minim garantat), ASF (alocație pentru susținerea familiei) și AIL (ajutor de încălzire) cât și alte activități ce țin de asistență socială.

Aplicația are la bază un flux logic de proceduri: de la înregistrare cerere (manual sau automat prin integrarea cu aplicația de registratură electronică) la realizarea anchetei, fișei de calcul de ajutor social și eliberarea dispoziției din program pentru aprobare.

CARACTERISTICI

Aplicația generează dosare/rapoarte pentru următoarele tipuri de ajutor social:

  • VMG (venit minim garantat)
  • alocație de stat pentru copii
  • îndemnizație de creștere copil/copil cu dizabilități
  • stimulent de inserție
  • tichete de grădiniță
  • ajutor de încălzire

Permire gestionarea întregului flux de lucru cu posibilitatea adăugării de alerte pe fiecare tip de dosar.

Permite configurarea de cote și importul de date din programul vechi.

Permite închiderea de lună și exportul DBF. (acces la istoricul dosarelor operate în aplicație)

Generează automat fișe de calcul și rapoarte.

Opțiuni de căutare și filtrare a cererilor/persoanelor.

Posibilitatea de a genera borderouri, referate, dispoziții, situații și diverse statistici.

Permite de asemenea raportarea și generarea unor situații centralizatoare solicitate de AJPIS cu dispozițiile emise de Primărie (anexe).

Anexele și rapoartele lunare pot fi exportate/tipărite din aplicație.

Utilizatorii au opțiunea de a selecta modalitatea de plată a ajutoarelor și de a atașa/scana diverse documente în program.

Aplicația poate fi accesată oricând și de oriunde există conexiune la internet, inclusiv de pe dispozitive mobile.

Un plus al aplicației este faptul că permite generarea de alerte în cazul expirării anchetelor, durata pe care este suspendat un anumit dosar precum și la împlinirea vârstei de 2, 16 și 18 ani- pentru copii.

Se interconectează cu următoarele aplicații marca TNT: Dosarul cetățeanului și Portal pentru cetățeniCityManager.

Te-am făcut curios? Ne poți solicita ai multe informații completând formularul de mai jos sau trimițând un email la adresa office@tntcomputers.ro

În plus, echipa TNT Computers de suport tehnic este mereu la îndemână pentru a vă ajuta.

Contactează-ne

Îți răspundem cu drag și găsim cea mai bună soluție pentru tine!