Soluția Registrul Agricol
permite evidența, centralizarea, gestiunea și exportul acestor informații în RAN.
Aplicația a fost construită pe legislația în vigoare și este actualizată pentru a se adapta constant la modificările legislative.
Aplicația Registrul Agricol este online, poate fi accesată oricând și de oriunde există conexiune la internet, inclusiv de pe dispozitive mobile;
Dintre punctele forte ale Aplicației Registrul Agricol, amintim următoarele:
- evidență contacte arendă, concesiuni etc.
- evidență anunțuri vânzare terenuri
- posibilitatea construirii arhivei electronice a gospodăriei
- eliberarea automată de adeverințe: APIA, buletin, nomenclator stradal
- gestionarea Nomenclatorului stradal
- automatizarea operațiunilor la semnarea, rezilierea, expirarea contractelor
- acces la funcții de validare și corectare a datelor prin corelarea lor între capitole
- posibilitatea ținerii evidenței animalelor la nivel de crotal
- evidența vânzărilor și cumpărărilor de terenuri și animale
- integrarea prin API cu alte soluții informatice: taxe și impozite, registratură, portal servicii online pentru cetățeni, GIS, asistență socială, urbanism.
Aplicația Registrul Agricol constituie o sursă de date pentru elaborarea pe plan local a unor politici în domeniile: fiscal, agrar, protecție socială, cadastru, edilitar-urbanistic, sanitar, școlar, servicii publice de interes local și altele asemenea.
CARACTERISTICI
- Permite operarea informațiilor din mai multe puncte de lucru.
- Acces la rapoarte detaliate și posibilitatea de export/tipărire a informațiilor în diverse formate.
- Acces la evidență la nivel de parcelă și animal.
- Suport tehnic rapid din program și asistență de specialitate din partea echipei TNT Computers.
- Export pregătit pentru RAN (Registrul Agricol Național).
- Acces la o imagine de ansamblu unitară, cu posibilitatea aplicării unor filtre (tip, dată, ordonare, ID, Locație, CNP , CUI etc.)
- Aplicația permite configurarea de alerte/atenționări.
- Acces la o interfață intuitivă și construită pentru a simplifica cât mai mult posibil munca funcționarului public.
- Aplicația permite atașarea de documente (ex. buletin, titluri de proprietate, atestate, contracte etc);
- Posibilitatea definirii unor șabloane/adeverințe.
- Aplicația permite corelarea capitolelor 2a cu 2b, si 2b cu cap.3 si a contractelor.
- Oferă posibilitatea de a adăuga oferte de vânzare teren și de a le publica automat pe Website-ul Primăriei;
- Oferă posibilitatea evidentei contractelor si atașării Contractelor (Ex.Contracte de arenda, concesiune, cu titlu gratuit etc.);
- Permite eliberarea de adeverințe, inclusiv eliberarea automată a acestora prin intermediul portalului: CityManager.
- Adeverințele se pot personaliza (antet, subsol). Se permite atașarea de semnatură și ștampilă olografă în program.
- Se interconecteaza cu următoarele aplicații: Impozite și Taxe, Registratură electronică, Portal pentru cetățeni, GIS, Dosarul cetățeanului;
- Adeverințele pot fi eliberate online , semnate electronic scutind timp și deplasări la ghișee.