Contact: 0369 10 10 10

App Ticketing

Services
Aplicație de gestionare a incidentelor destinată companiilor și organizațiilor care doresc să îmbunătățească eficiența și rapiditatea cu care răspund la probleme tehnice și operaționale. Cu o interfață intuitivă și funcționalități avansate, IncidentPro asigură o gestionare centralizată și transparentă a tuturor incidentelor raportate.

App Ticketing

Datorită acestei solutii integrate, un singur soft devine un sistem de control central al întregii afaceri. Ticketing App este o solutie extrem de scalabilă cu configurare rapidă, usor de personalizat, care permite managementul clientilor, ofertelor, oportunitătilor, contractelor, stocurilor, incidentelor interne si externe din companie/instituție.

 

Management centralizat tickete din diverse canale.

Configurare tickete cascadate.

Configurare SLA în funcție de produs/serviciu/client.

Knowledge-base: generare răspunsuri automate.

Acces la rapoarte și statistici.

Vizualizare încărcare /agent.

Optimizare costuri

Preluare tickete automat din mai multe surse- utilizând zona de formulare dinamice din secțiunea Configurări.

Scalabilitate

Configurare tickete cascadate (prin
redistribuirea ticketului către persoana responsabilă din companie).

Time-management

Configurare SLA în funcție de
produs/serviciu/client (urgență).

Automatizare

Alocare automată sau manuală a incidentelor către echipele sau persoanele responsabile

Multi-tasking

Posibilitatea de a adăuga detalii relevante, capturi de ecran, și documente atașate pentru o mai bună descriere a problemei.

Răspunsuri rapide

Integrare cu o bază de cunoștințe unde sunt stocate soluțiile pentru incidente frecvente, facilitând rezolvarea rapidă a problemelor recurente.

Productivitate

Reducerea timpului de răspuns și rezolvare a incidentelor prin automatizare și monitorizare continuă.

Raportări și statistici

Generare de rapoarte detaliate și analize privind tipurile de incidente, timpul de rezolvare, și performanța echipelor.

Flux de documente

Integrare cu alte sisteme și aplicații utilizate în cadrul organizației (registratură electronică, flux de documente/aprobare etc).

Dashboard

Acces la instrumente de vizualizare a datelor pentru identificarea tendințelor și a zonelor care necesită îmbunătățiri.

ticketing app
ticketing mobile app

App Ticketing

Funcționalități

Aplicația are o secțiune de configurare ce permite următoarele:

  1. Managementul de categorii pentru tichete.
  2. Managementul de câmpuri extra pentru fiecare categorie. Se pot definii tipuri precum: text, data calendaristică, lista, număr, check-box .
  3. Managementul de priorități pentru tichete . Aici se poate configura timpul de răspuns și timpul de rezolvare.
  4. Fetching de email folosind protocolul IMAP. Se pot configura unul sau mai multe mailbox-uri ce permit adăugarea de tichete pe baza mesajelor primite.
  5. Adăugarea automată de tichete folosind tehnologia de „speech to text” dintr-un apel telefonic către un număr configurat în platforma TWILIO.4
  6. Adăugare de tichete din formulare dinamice . Se pot configura formulare ce pot fi integrate în pagini conexe și se pot relaționa diferitele câmpuri pe entitatea de tichet.
  7. Configurarea opțiunii de escaladare automată a tichetelor către șeful de departament.
  8. Exista funcționalitatea de adăugare tichete la favorite pentru acces rapid folosind meniul din partea stânga a ecranului.
  9. Pentru fiecare tichet se pot adăuga unul sau mai multe tag-uri pentru o căutare mai rapidă, în funcție de tag. Căutarea generală se aplică pentru informațiile din titlu și din conținut.
  10. Sortarea se realizează în funcție de data adăugării tichetelor.
  11. Aplicația permite modificarea câmpurilor de status, prioritate și categorie pentru mai multe tichete în același timp.
  12. Tichetele se pot exporta în format Excel ținând-se cont de eventualele filtrări.
  13. Se trimit notificări de tip „toast” ce permit actualizarea de date (refresh) în momentul în care tichetele sunt modificate de alte persoane.
  14. Aplicația permite modificarea cu un singur click pentru informațiile generale ale tichetului:
  • Agent
  • Prioritate
  • Status
  • Categorie

15. Aplicația permite cronometrarea timpului petrecut de un inginer/operator suport tehnic pe un tichet prin apăsarea unui buton. Timpul înregistrat poate fi alterat înainte de salvare.

16. La închiderea tichetului se pot modifica informațiile adiționale, se poate adăuga o soluție.