fbpx
0369 10 10 10 office@tntcomputers.ro

Microîntreprinderile și firmele mici și mijlocii se pregătesc să se înscrie la granturile PNRR de câte 30.000-100.000 euro (nerambursabili cu 10% cofinanțare din partea ta)pentru digitalizarea activității, în sesiunea programată să înceapă pe 15 februarie 2023

Oferim soluții tehnice, oferte personalizate și consultanță IT pentru digitalizare IMM-uri

Despre programul pentru digitalizarea IMM-urilor PNRR – C9

Buget total:

 347,5 milioane de euro

Obiectiv:

Acordarea de granturi din fonduri externe nerambursabile microîntreprinderilor, întreprinderilor mici și întreprinderilor mijlocii pentru digitalizarea activității.
Implementarea investiției va trebui finalizată până la 30 iunie 2025.

Calendar orientativ privind apelul de proiecte:

Data și ora de începere a depunerii de proiecte: 15.02.2023, ora 10.00
Data și ora de închidere a depunerii de proiecte: 18.04.2023, ora 24:00
Perioadă etapă evaluare proiecte: 19.04.2023 – 31.05.2023

Beneficiarii pot utiliza fondurile nerambursabile pentru:

Achiziționarea și implementarea de soluții software (ERP, CRM, BI sau WMS)
Achiziționarea de servicii de tip cloud și SaaS
Achiziționarea de servicii de consultanță
Instruirea personalului

Valoare maximă:

20.000 – 30.000 euro pentru microintreprindere (fără cofinanțare)
20.000 – 50.000 euro pentru întreprindere mică (cofinanțare 10%)
20.000 – 100.000 euro pentru întreprindere mijlocie (cofinanțare 10%)

Criterii de eligibilitate:

Microîntreprinderile românești și firmele mici și mijlocii, până la 250 angajați
Orice domeniu de activitate non-IT
Capabil să suporte minim 10% din cheltuielile eligibile

 

Digitalizare IMM
TNT Computers vine în sprijinul IMM-urilor cu un vast portofoliu IT de DIGITALIZARE IMM

Prin Programul Digitalizarea IMM-urilor se pot solicita finanțări nerambursabile cuprinse între 30,000 si 100,000 euro.

Ținând cont de creșterea semnificativă a nevoilor clienților, oportunitățile de accesare fonduri nerambursabile, dar și a pieței venim în întâmpinarea dumneavoastră cu următoarele produse și servicii:

  • IT hardware&software(soluții customizate/client)
  • Soluții complete supraveghere/monitorizare/control acces
  • Soluții de WiFi gratuit
  • Soluții de retehnologizare și extindere a afacerii (webdesign, hosting, mentenanță)
  • Aplicații software personalizate (Registratură electronică / flux de documente,arhivare electronică, Aplicație Achiziții, Aplicație Contracte, Aplicație Investiții, Aplicație Pontaje, Documente online, Evidență contracte, Ticketing- management documente)
  • Rețelistică (rețele de date, active&pasive rețea)
  • Infrastructură (servicii CLOUD)
  • Asistența, Consultanță, Implementare, Administrare

Ne găsești pe email la adresa bogdan.samu@tntcomputers.ro sau vanzari@tntcomputers.ro

Contactează-ne pe email SAU poți completa formularul de mai jos!

Accesează Ghidul Solicitantului AICI

Categorii de investiții

  • cheltuieli cu servicii de consiliere/analiză pentru identificarea soluțiilor tehnice de care nevoie IMM-ul, cu condiția ca soluțiile tehnice să fie descrise în documentația tehnică realizată, să facă obiectul investițiilor din cadrul proiectului aferent cererii de finanțare.
  • cheltuieli aferente achiziționării de hardware TIC, de echipamente pentru automatizări și robotică integrate cu soluții digitale și a altor dispozitive și echipamente aferente, inclusiv pentru e-commerce, IoT (Internet of Things), tehnologii blockchain, etc. precum și cheltuieli de instalare, configurare și punere în funcțiune.
  • cheltuieli aferente realizării rețelei LAN/Wifi.
  • cheltuieli aferente achiziționării și/sau dezvoltării și/sau adaptării aplicațiilor/licențelor software, cheltuieli pentru configurarea și implementarea bazelor de date, migrarea și integrarea diverselor structuri de date existente, pentru gestiune financiară, gestiunea furnizorilor, resurse umane, logistică, cheltuieli pentru implementarea RPA, ERP, CRM, pentru sisteme IoT și AI, tehnologii blockchain, soluții e-commerce etc și integrarea acestora în BTP (platformă Business technology), acolo unde este cazul.
  • cheltuieli aferente achiziționării unui website de prezentare a companiei.
  • cheltuieli aferente achiziționării închirierii pe perioada de implementare și durabilitate a proiectului unui nume de domeniu nou.
  • cheltuieli cu servicii de trecere a arhivelor din analog/dosare/hârtie în digital indexabil.
  • cheltuieli aferente achizițiilor de servicii de tip Cloud Computing pe perioada de implementare și durabilitate a proiectului.
  • cheltuieli aferente achiziționării de servicii pentru consolidarea securității ciernetice aplicabile pentru software/găzduire/rețele, pe perioada de implementare și durabilitate a proiectului.
  • cheltuieli cu serviciile de auditare tehnică IT/elaborare raport tehnic IT.
  • cheltuieli cu instruirea personalului care va utiliza echipamentele IT (cheltuial[ oblihatorie în procent de maxim 10% din valoarea finanțată).

Completează formularul. Noi te contactăm!

Cheltuieli eligibile

DIGITALIZARE IMM-uri

Cheltuieli cu managementul proiectului (maxim 10% din valoarea proiectului)

•   servicii de consultanță pentru elaborarea proiectului

•   cheltuieli pentru managementul proiectului

•   cheltuieli cu servicii de consultanta IT

•   cheltuieli cu serviciile de auditare tehnică (IT și DNSH)

 

Cheltuieli specifice

•   hardware TIC, de echipamente pentru automatizări și robotică integrate cu soluții digitale, E-commerce, IoT, tehnologii blockchain etc.

•   realizarea rețelei LAN/WiFi

•   dezvoltare aplicații / licențe software, implementarea bazelor de date, migrarea și integrarea diverselor structuri de date existente, gestiune financiară, gestiunea furnizorilor, resurse umane, logistică, RPA, CRM, IoT, AI, BTP

•   website de prezentare a companiei & domeniu

•   servicii de trecere a arhivelor din analog/dosare/hârtie în digital indexabil

•   servicii de tip Cloud Computing

•   servicii pentru consolidarea securitatii

 

Cheltuieli obligatorii:

Instruirea personalului care va utiliza echipamentele TIC

Cheltuială obligatorie în procent de maxim 10% din valoarea finanțată

Cheltuieli pentru respectarea identității vizuale și publicitatea proiectului

 

Atenție! Lista cheltuilelilor se poate modifica odată cu publicarea ghidului final.

Perioada de monitorizare a durabilitatii proiectului este de 3 ani.

Îți stăm la dispoziție pe email la adresa bogdan.samu@tntcomputers.ro sau vanzari@tntcomputers.ro

Digitalizare IMM-uri Romania

digitalizare_IMM_oferte
hardware_digitalizare_IMM
angajari@tntcomputers.ro
servicii microsoft cloud

Ești interesat de programul Digitalizarea IMM?

Așteptăm mesajul tău să găsim cea mai bună soluție pentru compania ta!